Erzincan İli Turizm Sektörü Hedef Pazar Araştırma Raporu ve Pazarlama Stratejisi
İl Raporları- 822 Okunma
- 46 İndirme
Özet
Turizm sektörünün Türkiye ekonomisine sağladığı katkıları sürdürebilir hâle getirmek için günümüzün rekabet koşullarında pazarda süreklilik gösterebilmek önemlidir. Pazarda süreklilik gösterebilmek için, müşteri kitlesinin ihtiyaç ve beklentilerini odağa koyarak, bu istek ve beklentilere uygun ürün ve hizmetlerin ortaya çıkarılması gerekmektedir. Müşteri kitlesinin ihtiyaç ve beklentilerini ön plana çıkarmadan önce mevcut pazarların ve potansiyel hedef pazarların tespit edilmesi ise, hem rakipleri görmek hem de mevcut pazarlarda ve hedef pazarlarda kârlılığı sağlamak açısından büyük önem arz etmektedir.
Bu çalışma, “TRA1 Düzey 2 Bölgesi’nde Turizmin Geliştirilmesi Sonuç Odaklı Programı” kapsamında “Erzincan ili için turizm sektöründe hedef pazar araştırması yapmak ve pazarlama stratejisini belirlemek” amacıyla T.C. Kuzeydoğu Anadolu Kalkınma Ajansı tarafından hazırlanmıştır.
-
Hazırlayan / Koordinatör *
Kuzeydoğu Anadolu Kalkınma Ajansı
-
Yayın Yılı
2021
-
Katkıda Bulunanlar
Mubin Burak ÇELİK-Hanife ORHANGAZİ
-
Belge İçeriği
71 Sayfa5.97 MB